Britney Spears tidak menuntut untuk melakukan 'temu ramah semua,' walaupun ada laporan yang dibuat. Cop Gosip boleh memperbetulkan tuntutan laman web bahawa penyanyi itu ingin bersuara, tetapi ibu bapanya telah 'menutup' permintaannya untuk bercakap dengan media. Kami diberitahu bahawa keseluruhan premis 'tidak benar'.



Kisah tinggi terbaru berasal RadarOnline , sebuah saluran yang telah berulang kali ditunjukkan untuk menyiarkan cerita yang tidak benar mengenai Spears. Dalam percubaan terbarunya, blog yang sering dibongkarkan berpendapat ibu bapa Spears, Lynne dan Jamie, bertengkar dengan penyanyi yang berniat melakukan wawancara mengenai kesihatan mentalnya. Untuk memberikan kepercayaan kepada laporannya, laman web ini menuduh ia mempunyai 'sumber' yang menyatakan bahawa ia menjadi 'tegang' antara Spears dan ibunya. Laman web tersebut menegaskan Lynne menentang penyanyi itu melakukan wawancara kerana masa lalu duduknya dengan media telah menjadi 'kekacauan'.



Dengan terang-terangan, apa yang disebut sebagai 'sumber' blog tidak menyebutkan apa yang ingin dibincangkan oleh Spears dalam 'wawancara semua-yang'. Sebenarnya, jauh dari memberitahu 'semua' yang ingin dibicarakan oleh Spears, outlet ini tidak dapat menunjukkan satu perkara yang dirasakan penyanyi itu terpaksa ditangani secara terbuka. Sebabnya ialah keseluruhan naratif itu palsu. Nampaknya laman web hanya ingin membuat cerita dramatik mengenai Spears yang berhadapan dengan ibu bapanya.

Untuk pendedahan penuh, Cop Gosip Penyuntingnya, Michael Lewittes, adalah penerbit wawancara Spears yang terkenal tahun 2006 dengan Matt Lauer di mana penyanyi itu bercerita tentang gambaran media mengenai dirinya. Cukuplah untuk mengatakan, kami mempunyai hubungan erat dengan semua subjek yang terlibat dalam artikel RadarOnline terbaru, dan kami diberi jaminan oleh Spears Confidante bahawa kisah blog itu 100% 'tidak benar.' Penyanyi itu tidak mempunyai keinginan untuk melakukan 'wawancara semua' pada masa ini, dan oleh itu dia tidak bertengkar dengan ibu bapanya mengenai senario yang tidak ada ini.



Laman web dan sumbernya yang dipersoalkan telah bertahun-tahun salah dengan kisahnya mengenai Spears. Kembali pada tahun 2017, blog itu menegaskan Spears akan hamil dengan bayi lelaki teman lelaki Sam Asghari setelah tempat tinggalnya 'Piece Of Me' di Las Vegas berakhir. Pada masa itu, berkat kenalan kami yang sempurna, kami menyatakan bahawa artikel itu juga 'tidak benar.' Begitu juga, kami berjaya mengeluarkan kedai yang sama pada tahun 2016 ketika menerbitkan kisah tidak masuk akal mengenai Spears mempunyai anak ketiga melalui IVF dengan bekas suami Kevin Federline .

Cop Gosip juga merobohkan laman web ini 16 bulan yang lalu apabila laman web ini tidak diselenggarakan secara tidak benar Spears dan Asghari bertunang dan merancang perkahwinan akan berlaku pada awal tahun 2018. Seperti yang telah kita nyatakan dengan tepat ketika itu, dan seperti yang telah dibuktikan oleh masa, itu tidak pernah berlaku. Dan sementara blog yang biasanya tidak tepat menduga bahawa keluarga Spears 'gembira' dia akan mengikat simpul, hanya enam minggu yang lalu, outlet itu mengeluarkan satu lagi laporan palsu mengenai bagaimana Ayah Spears melarangnya berkahwin dengan Asghari .

Sama ada laman web mempunyai sumber Spears yang sangat tidak boleh dipercayai atau membuat tuntutan mengenai penyanyi itu. Terlepas dari yang mana satu, hasilnya adalah bahawa artikel outlet mengenai dirinya tidak dapat disangkal lagi.



Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.