Christina Aguilera tidak akan rosak, walaupun terdapat laporan tabloid palsu. Tidak ada kebenaran untuk artikel itu. Cop Gosip telah menyiasat dan kita boleh membongkarnya.



The Enquirer Nasional mempunyai kisah minggu ini yang mendakwa bekas Suara jurulatih menghabiskan wang 'seperti pelaut mabuk' dan 'turun ke $ 300,000 terakhirnya.' Penerbitan itu memetik 'orang dalam' yang dikatakan, 'Christina masih hidup seperti kerabat diraja! Wang mengalir melalui tangannya seperti air, namun banyak yang terhutang di rumahnya dan bil kad kreditnya semakin meningkat. '



Menurut laporan palsu, Aguilera berdoa agar versi live-action yang akan datang Mulan akan 'memasukkan wang besar ke dalam poketnya.' Lagu pelantun penyanyi 'Reflection' adalah lagu tema untuk versi animasi asal Mulan pada tahun 1998. Yang pertama Kelab Mickey Mouse bintang menjadikan kejayaan single itu menjadi perjanjian rakaman pertamanya dan berjaya menjadi superstardom pada tahun 1999 dengan album debut berjudul sendiri.

Yang disebut 'sumber' terus memberitahu majalah itu, 'Orang bimbang dia tidak akan menanggung semua perbelanjaannya,' walaupun dia menghasilkan wang dari Mulan membuat semula, meneruskan, 'Christina menyukai perkara-perkara yang lebih baik dalam hidup dan lebih daripada bersedia menghabiskan apa sahaja untuk mendapatkannya!' Orang dalam itu menuduh bahawa penasihat kewangan telah memberitahu Aguilera untuk mengurangkan pengeluarannya, tetapi, penyanyi itu 'membelanjakan sebanyak yang sebelumnya.'



Keseluruhan jalan cerita ini berasal dari petua yang tidak dikenali, tetapi Cop Gosip menghubungi jurucakap Aguilera, yang memberitahu dalam catatan dan tanpa ragu-ragu bahawa itu 'tidak benar.' Perlu diperhatikan juga pada bulan Ogos, Cop Gosip melaporkan bahawa Aguilera tidak mengusahakan soundtrack siaran langsung Mulan. Namun, penyanyi ini memulakan kediaman di Las Vegas yang memperoleh banyak wang, meraih hampir $ 4 juta pada perlawanan pertamanya sahaja untuk Aguilera , dengan tiga kaki lagi, menurut Papan iklan .

Tidak menghairankan bahawa Enquirer akan menjadi salah dalam melaporkan kewangan penyanyi itu. Kembali pada tahun 2015, tabloid tersebut membuat tuntutan palsu Aguilera dan tunangannya, Matthew Rutler bertengkar dengan mereka sebelum berkahwin. Mereka tidak bertengkar, dan mereka tidak terburu-buru untuk berkahwin, seperti yang disiratkan oleh artikel itu. Sebenarnya, mereka masih bersama dan tetap bertunang, empat tahun kemudian. Tidak ada pranikah yang menghalangi perkahwinan mereka. Cop Gosip menghancurkan laporan itu pada masa itu, sama seperti kita dapat menghancurkan laporan baru ini.

Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.