Sekiranya anda tidak pernah mendengar Kaitlin Bennett , anda mungkin lebih baik untuknya. Tetapi bagi kita semua yang biasa dengan 'Kent State Gun Girl,' adalah mustahak kita sampai ke bawah khabar angin cabul mengenai zaman kuliahnya. Selama hampir dua tahun, orang mendakwa bahawa aktivis hak-hak kebebasan buang air besar pada dirinya sendiri di sebuah parti frater Kent State. Ketahui bagaimana kisah Kaitlin Bennet bermula dan adakah betul atau tidak ada kebenarannya.



Siapa Kaitlin Bennett?

Kaitlin Bennett, 25, adalah aktivis hak senjata dan personaliti media sosial yang kontroversial. Dia pertama kali mendapat perhatian nasional pada tahun 2018 ketika dia membuka AR-10 di Ohio State State untuk meraikan kelulusannya.



jamie foxx katie holmes baby

'Sekarang setelah saya lulus dari @KentState, saya akhirnya dapat mempersenjatai diri di kampus,' Bennett tweet setelah memperoleh ijazah dalam bidang biologi. 'Saya semestinya dapat melakukannya sebagai pelajar - terutamanya kerana 4 pelajar yang tidak bersenjata ditembak dan dibunuh oleh pemerintah di kampus ini.'

Bennett telah berusaha untuk membina jenama dari telatah pencari perhatiannya. Pada dia Saluran YouTube Tempat Melancong Liberty , dia bangga bahawa dia adalah 'wanita konservatif yang paling dibenci di internet.' Videonya sering melibatkan berdepan dengan golongan liberal dalam wawancara gaya lelaki di jalan. Judulnya berkisar dari 'Pemerintah Tidak Mahu Anda Memotong Rambut' hingga 'Dems Memeluk KOMUNISME.'



Lihat catatan ini di Instagram

Catatan yang dikongsi oleh Kaitlin Bennett (@ kait.meow)

Tetapi penampilannya di khalayak ramai diketahui menimbulkan reaksi hangat. Pada Februari 2020, dia tiba di Universiti Ohio untuk menyoal pelajar mengenai Hari Presiden. Ratusan penunjuk perasaan menyambut Bennett, dan dia dipaksa untuk keluar dengan tergesa-gesa.



Bennett tidak menyesal mengenai pandangannya yang ekstremis dan mencari perhatian. Samantha Sucre, seorang pelajar OU tahun pertama, memberitahu Batu berguling dia bertanya kepada Bennett mengenai tweet di mana dia mengenali dirinya sebagai 'wanita warna yang bangga.' Bennett, yang berkulit putih, menjawab, 'Jika saya dapat mengubah jantina saya, saya dapat mengubah bangsa saya.'

adakah garth dan trisha masih berkahwin

Pada April 2020, Bennett teman lelaki berkahwin Justin Moldow dalam upacara Katolik, walaupun para pengkritik di media sosial nampaknya menunjukkan bahawa perkahwinan era Covid tidak bertanggungjawab.

pita seks kylie jenner sebenar

Namun, itu tidak sama dengan tuduhan lain yang dikritik oleh pengkritik di Bennett. Satu tuduhan memalukan telah mengikutinya selama beberapa tahun sekarang.

Bagaimana Rumor Kaitlin Bennett Poop Bermula?

Pada Februari 2019, KFC of Sukan Barstool menerbitkan catatan blog jahat yang mendakwa Bennett ('satu-satunya gadis yang paling tidak dapat diatasi di planet ini') membuang seluarnya di pesta kuliah. Khabar angin itu meletup seperti api dan dijadikan amunisi terhadap Bennett ke mana sahaja dia pergi. Lihat koleksi klip ini di mana dia berhadapan dengan banyak pengkritik:

Pengguna Twitter juga melompat ke medan untuk mengambil gambar mereka di Bennett. 'Dengarkan aku: jepit ekor permainan keldai tetapi sebaliknya Pin the Poop di Kaitlin Bennett,' kata seorang pengguna . 'Mengubah Kaitlin Bennett dari Gun Girl menjadi Poop Girl adalah perkara kegemaran saya yang pernah berlaku di internet,' tambah yang lain .

Adakah Dia Sebenarnya Menyapu Seluarnya?

Khabar angin kot Kaitlin Bennett disokong oleh gambar viral yang terlalu grafik untuk kami siarkan. Ini menggambarkan seorang wanita muda yang sedang menundukkan wajahnya dalam kotorannya sendiri.

Walaupun tidak ada yang dapat mengesahkannya Bennett, dia ingin tahu tidak berusaha keras untuk menafikan tuduhan itu. Semasa memfilmkan salah satu video Liberty Hangout miliknya, dia mendekati seorang pelajar yang bertanya apakah khabar angin itu benar. Daripada mematikannya, dia menjawab, 'Mengapa kamu membicarakannya?'

kevin hart tinggi di kaki

Pada penghujung hari, tidak ada yang dapat yakin bahawa ini adalah saat yang nyata dan disesalkan bagi Bennett atau tipuan palsu yang bertujuan untuk merosakkan reputasinya. Tetapi memandangkan foto itu, kecepatan penyebaran khabar angin itu, dan percubaan Bennett untuk meminimumkan (dan bukannya melawan) tuduhan itu, sangat mungkin ia berlaku.

Keputusan kami

Cop Gosip tidak dapat membuat keputusan dengan cara apa pun.