Katy Perry dan Orlando Bloom tidak berkahwin di Hawaii pada hari cuti. Laporan tabloid yang mendakwa mereka jelas salah. Cop Gosip boleh membongkar cerita.



Sebuah artikel di OKEY! Australia minggu lalu menegaskan bahawa ikon pop dan Lanun dari Caribbean pelakon akan menikah di Hawaii. Tajuk yang mengelirukan di sampul kertas bertuliskan 'Surprise Hawaiian Wedding,' seolah-olah sudah berlaku. Ia belum. Menurut sumber yang seharusnya, pernikahan itu dirancang untuk 'selama cuti Krismas / Tahun Baru.' Perkara itu tidak berlaku di Hawaii atau di tempat lain sepanjang cuti.



Tempat yang tepat, kata majalah yang tidak boleh dipercayai, kemungkinan besar adalah Kauai. 'Mereka pernah ke pulau bersama beberapa kali dan suka kembali,' kata sumber itu. Nampaknya sementara orang dalam nampaknya tahu kapan perkahwinan akan berlangsung, mereka tidak tahu dengan tepat di mana, kecuali bahawa 'kemungkinan' di tempat pasangan itu sebelumnya. Keseluruhan cerita itu tidak masuk akal.

Namun, jalan keluar terus mendorong narasi itu, dengan menyatakan bahawa Perry sedang mencari sesuatu yang lebih 'low-key' kali ini setelah perkahwinannya dengan bekas suami Russell Brand beberapa tahun yang lalu. Sumber yang meragukan menyatakan bahawa Bloom ada di kapal, dengan mengatakan, “Orlando selalu menjauhkan diri dari melakukan sesuatu yang mencolok. Dia tidak mahu perkahwinan selebriti yang besar. '



Anehnya, sumber penerbitan yang dipersoalkan itu mendakwa bahawa Bloom tidak menginginkan 'perkahwinan selebriti besar', namun kedai itu menyebut senarai tetamu yang merangkumi Miley Cyrus, Taylor Swift, Kate Hudson, Justin Theroux, Liv Tyler dan selebriti lain. Itu pasti seperti perkahwinan Hollywood yang besar bagi kami. Majalah ini dengan berani dan tidak bertentangan bertentangan dengan dirinya sendiri.

Kini beberapa hari selepas percutian dan pasangan itu belum berkahwin. Awal bulan ini, pihaknya membocorkan bahawa pernikahan telah ditunda kerana tempat yang diinginkan oleh pasangan itu tidak tersedia, dan tidak ada tarikh yang diumumkan secara terbuka. Dalam temu ramah baru-baru ini dengan Vogue India , Perry tidak berkongsi maklumat baru ketika dia ditanya mengenainya . Perlu juga diperhatikan bahawa baru semalam, Bloom menyiarkan gambar dirinya berdiri di geladak salji. Pelakon itu menikmati bermain ski di Aspen, tidak berkahwin dengan Perry di pantai Hawaii.

Tabloid tidak mengerti ketika berhubungan dengan pasangan A-list. Pada bulan Ogos, ia melaporkan bahawa Perry dan Bloom sedang hamil . Artikel itu mendakwa bahawa Perry terlihat 'baby bump' ketika menghadiri tayangan perdana Bloom, Karnival . Tabloid mengeluarkan semua warna biasa, menulis bahawa Perry 'bersinar,' 'melindungi perutnya sepanjang malam' dan 'Orlando nampaknya berada di atas bulan.' Itu adalah omong kosong, seperti Cop Gosip disahkan pada masa itu. Penyanyi 'Roar' tidak hamil pada bulan Ogos, dia tidak hamil sekarang dan pasangan itu tidak berkahwin minggu lalu.



Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.