Telah Angelina Jolie datang untuk menyesal menolak peluang untuk mengarahkan Kapten Marvel ? Itulah yang dilaporkan oleh satu tabloid tahun lalu. Cop Gosip menyiasat khabar angin itu dan membuat kesimpulan kami sendiri mengenai perkara itu.



Kapten Marvel menghasilkan lebih satu bilion dolar di seluruh dunia di box office semasa tayangannya. Mungkin prestasi menonjol superheroine pertama Marvel Universe di box office adalah alasannya OKEY! menjalankan artikel yang mendakwa menolak peluang untuk mengarahkan filem itu meninggalkan Angelina Jolie menyesal. 'Penyesalan Utama Angelina,' baca tajuk utama artikel ringkas.



Jolie dilaporkan didekati oleh Marvel Studios untuk mengarahkan dan memiliki peran pendukung dalam film superhero, tetapi menolaknya untuk mengarahkan filem Netflix, Pertama Mereka Membunuh Bapa Saya , sebuah drama berdasarkan pengalaman sebenar mangsa genosida Kemboja. Keputusan ini menyebabkan Jolie menendang dirinya sendiri, yang dikatakan sebagai 'orang dalam.'

Anehnya, sumber yang sepatutnya tidak disebutkan Kapten Marvel pengarah bersama wanita, Anna Boden. Sebaliknya, sumber yang hampir pasti palsu menyebut bintang filem itu, Brie Larson. 'Melihat apa yang telah dilakukan Brie dengan filem itu dan fakta bahawa ia mengubahnya menjadi gadis emas Hollywood telah membuat Angie sedar bahawa dia melakukan kesalahan besar,' kata sumber itu. Walaupun Jolie mengambil peranan sebagai sutradara dan peranan pendukung dalam filem itu, dia tidak akan menjadi bintang utama, jadi kecemburuan yang jelas terhadap status 'gadis emas' Larson ini tidak masuk akal. Namun, sumber yang meragukan itu mendakwa Jolie 'dapat menggunakan sebagian dari kemuliaan itu dalam hidupnya sekarang.'



Cop Gosip melihat perkara ini dan walaupun kita tidak mempunyai wawasan mengenai kehidupan dan fikiran Angelina Jolie untuk menentukan sama ada dia menyesal menolak peluang khusus ini, kita dengan yakin dapat mengatakan bahawa OKEY! tentu tidak ada. Usaha pengarahan Jolie banyak tertumpu pada drama. Tiga ( Pertama Mereka Membunuh Bapa Saya , Di Tanah Darah Dan Madu , dan Tidak patah dari lima filem arahan Jolie adalah drama masa perang, khususnya.

Yang keempat, Tempat Dalam Masa , adalah sebuah dokumentari yang memaparkan selebriti yang mengunjungi rumah anak yatim, kem pelarian, dan tempat-tempat lain di seluruh dunia untuk menunjukkan kesamaan semangat manusia. Yang paling komersial dari lima adalah tahun 2015 Di Laut , yang merupakan drama romantis yang dibintangi oleh Jolie dan suaminya Brad Pitt. Pada masa ini, Kapten Marvel nampaknya tidak sesuai di ruang roda Jolie, yang semuanya nampaknya dipilih secara khusus untuk menyoroti sebab yang dekat dengan jantung Jolie. Menjadi 'gadis emas Hollywood' bukan alasan Jolie memilih subjek pengarahnya. Kenyataan itu, dan reputasi penerbitan ini benar-benar mengerikan ketika melaporkan mengenai Jolie, digabungkan untuk membantu Cop Gosip tentukan pertimbangan kita.

Pada bulan Februari tahun ini, kedai yang sama mendakwa Jolie mengunjungi rumah anak yatim di seluruh dunia untuk mengasuh anak lain . 'Dia sangat bangga dengan anak-anaknya dan semua yang telah mereka capai, terutama usaha kemanusiaan mereka, dan dia ingin memberikan peluang yang sama kepada anak lain,' kata sumber yang dikatakan kepada majalah itu. Cop Gosip mendaftar masuk dengan sumber yang dekat dengan Jolie, yang memberitahu kami bahawa tuduhan ini tidak benar.



Setahun sebelum itu, OKEY! melaporkan bahawa Jolie dan Lady Gaga bertengkar dengan peluang bermain Cleopatra dalam biopik. Walaupun outlet mendapat maklumat mereka dari apa yang disebut 'orang dalam industri,' Cop Gosip terus ke sumber dan bertanya kepada jurucakap Gaga mengenai khabar angin tersebut. Kami diberitahu jurucakap itu tidak mengetahui tentang Gaga bahkan sedang mencalonkan diri. Kedai ini menjadikan cerita ini sangat salah, tidak hairanlah kita tidak mempercayainya.

Keputusan kami

Gossip Cop percaya ada unsur kebenaran, tetapi kisahnya akhirnya menyesatkan.