Adakah Dolly Parton dan Reba McEntire memperjuangkan siapa yang mendapat penghormatan Kenny Rogers ? Itulah yang dituntut oleh satu tabloid dalam artikel palsu minggu ini. Cop Gosip dapat menetapkan rekod dengan lurus.



Mengikut Enquirer Nasional , bintang-bintang negara itu 'pernah menjadi sahabat baik', tetapi sekarang 'saling bertengkar' mengenai siapa yang 'memimpin' dalam memberi penghormatan kepada rakan mereka, yang meninggal pada bulan Mac. 'Sumber' yang tidak dinyatakan menunjukkan bahawa keduanya telah bersaing dalam persahabatan Rogers pada masa lalu. 'Yang dapat dibincangkan oleh Kenny adalah betapa hebatnya Reba - begitu cantik, berbakat, sangat lucu. Dolly muak dengan itu, 'kata seorang' kawan 'kepada tabloid itu.' Tetapi Kenny menyukai perhatian yang diberikan oleh kedua-dua gadis itu dan sering memainkannya satu sama lain. ' Parton dan Rogers sering menjadi kolaborator selama kariernya, dan Parton diduga 'disengat' ketika Rogers melakonkan McEntire sebagai gantinya dalam filem TV 1991, Penjudi Kembali.



katie holmes mengandung bayi jamie foxx

Kononnya 'catfight', seperti yang disebut oleh tabloid dengan bijaksana, kini telah 'mencetuskan keretakan' dalam dunia musik country. Kedua-dua McEntire dan Parton didakwa memanggil penyanyi negara lain untuk bergabung dengan mereka sebagai penghormatan kepada penyanyi 'Gambler' mendiang. 'Tidak ada yang tahu mana yang harus mereka komit,' sumber yang dipersoalkan itu terus, 'dan beberapa orang memilih pihak!' Beberapa bintang negara, nampaknya, malah melakukan campur tangan untuk rakan-rakan yang dulu.

Mari kita jelaskan terlebih dahulu: tabloid ini tidak begitu menghormati ingatan Rogers sehingga menunjukkan bahawa penyanyi negara yang sangat disayangi, yang baru-baru ini meninggal dunia itu sangat egois sehingga dia akan menjatuhkan rakannya satu sama lain hanya untuk memberi perhatian lebih pada dirinya. Cop Gosip terus terang tidak terkejut dengan kurangnya rasa hormat, tetapi masih sangat tidak menyenangkan.



Mengenai 'perseteruan' yang sepatutnya berlaku antara McEntire dan Parton, sejauh yang kita tahu tidak ada yang serupa yang pernah ada. Kedua-duanya berkawan baik. McEntire membantu memberi penghormatan kepada Parton di Anugerah CMA pada tahun 2016 ketika penyanyi 'Jolene' dihormati dengan anugerah pencapaian seumur hidup. Pada tahun berikutnya, Parton mengejutkan McEntire di atas panggung di Grand Ole Opry di Ulang Tahun ke-40 debut McEntire's Opry , memeluk rakan penyanyi dan berkata, 'Saya hanya ingin keluar dan bertanya khabar, dan mengucapkan tahniah, dan betapa saya mencintaimu.'

Dan bulan November yang lalu, mereka menjadi tuan rumah bersama CMA bersama Carrie Underwood. Hubungan mereka tidak pernah ditentukan oleh persahabatan mereka dengan Kenny Rogers, dan idea bahawa mereka telah keluar sejak awal tahun 90-an jelas tidak masuk akal. Baru-baru ini, McEntire mencatatkan kemunduran di akaun Instagramnya dari rancangan TV lamanya ketika dia menyanyikan lagu '9 To 5' Parton, malah menandakan Parton di pos tersebut. Mereka masih sangat dekat.

apa yang berlaku pada saudara hanson

Perlu diingatkan bahawa Enquirer mempunyai sejarah membuat rumor perseteruan mengenai pelbagai bintang, terutama selebriti wanita kerana naratif 'catfight' nampaknya tidak pernah ketinggalan zaman. Pada tahun lalu sahaja, Cop Gosip telah merosakkan tabloid kerana membuat cerita mengenai Jennifer Aniston yang kononnya bertengkar dengan kedua-duanya Courteney Cox dan Reese Witherspoon , serta melaporkan perselisihan antara Angelina Jolie dan Scarlett Johansson .Semua kisah ini tidak benar dan menghina.



Memerlukan ketawa yang baik? Malah selebriti berusaha untuk mengekalkannya semasa kuarantin dan beralih ke media sosial untuk berkongsi kemerosotan mereka. Rakan-rakan kami di CinemaBlend menyusun catatan celeb terbaik ke dalam satu video lucu.

Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.