Penjaga bayi diraja sentiasa berjaga-jaga Meghan Markle kehamilan sejak dulu Pakaian bintang dan Putera Harry menyambut anak pertama mereka . Selama setahun terakhir, ada wacana 'adakah dia atau tidak dia' yang tidak berkesudahan dari media tabloid. Cop Gosip meneliti setiap laporan, memberi kita gambaran kebenaran yang lebih besar.



tom selleck anak perempuan dengan darah biru

Adakah Meghan Markle Hamil?

Desas-desus mengenai kehamilan Markle yang lain mula menyebar segera setelah Duchess of Sussex melahirkan anaknya, Archie. Pada bulan Oktober tahun lalu, Hari Wanita dituntut Markle mengandung kira-kira tiga bulan dengan anak keduanya, yang bermaksud dia mungkin akan meluangkan masa sekitar ulang tahun pertama Archie.



https://www.instagram.com/p/ByxRc1hlo6Y/

'Meghan tidak dapat berhenti menyentuh perutnya,' kata seorang 'peninjau' kepada outlet. Akaun saksi yang meragukan itu, serta lawatan Markle baru-baru ini ke klinik Woman's Wellness, menjadi satu-satunya bukti kehamilan majalah tersebut. Maklumat itu tidak cukup dipercayai Cop Gosip untuk mempercayai, dan kami dengan betul menentukan bahawa khabar angin itu palsu pada masa itu.



Khabar angin kehamilan terus tersebar, dengan OKEY! melaporkan pada bulan Disember bahawa Markle mengandung empat bulan dengan anak keduanya, yang didakwa kedai itu adalah seorang gadis. Majalah itu menyatakan bahawa Markle terlihat 'bergelombang' selama penampilan di sebuah acara kerajaan, dengan orang dalam yang menambahkan bahawa duchess itu mempunyai 'cahaya kehamilan' dan 'memegang perutnya' seperti yang dia alami selama kehamilan pertamanya.

Walaupun terdapat keterangan yang tidak jelas, orang dalam itu menegaskan bahawa mereka mengetahui perincian intim mengenai kehamilan Markle, termasuk jantina bayi. 'Dia mengandung sekitar empat bulan, dan ini seorang gadis!' sumber itu menjerit, menambahkan, 'Orang pertama yang mereka ceritakan adalah Putera Charles dan Duchess Camilla, yang sama-sama gembira. Putera William dan Duchess Kate berada di sebelah, dan mereka sama gembira. ' Sudah tentu jalan keluar dan sumbernya yang hampir pasti menjadikan ceritanya salah. Markle tidak hamil pada masa itu, kerana dia sudah pasti akan melahirkan bayinya sekarang.

https://www.instagram.com/p/BzlHhZylvwT/



Adakah Dia Menyembunyikan Kehamilannya Dari Keluarga Diraja?

Pada tahun 2020, semakin banyak desas-desus mengenai kehamilan kedua Markle terungkap. Idea Baru menegaskan bahawa Markle secara diam-diam hamil dan merancang untuk mengejutkan keluarga kerajaan dengan berita. Kedai itu mendakwa bahawa Putera Harry dan Markle telah 'diturunkan' di rumah mereka dan jarang keluar untuk menjaga berita bayi baru di bawah. Markle nampaknya ingin membiarkan dunia tahu sendiri, tanpa mengikuti protokol kerajaan yang menyatakan bahawa dia dan Putera Harry mesti memberitahu ratu kehamilan sebelum memberitahu orang lain.

bob ross mati dari mana

https://www.instagram.com/p/B41zRstlfEY/

Satu sumber menambah bahawa Markle 'tahu persis bagaimana penampilannya, membuat permaisuri dan dua raja masa depan mengetahui tentangnya pada masa yang sama sebagai orang biasa, dan begitulah cara dia menyukainya.' Ini akan menjadi 'pesan utama,' kata sumber itu, untuk memberitahu para bangsawan mengetahui bahawa Sussex 'sangat di luar peraturan dan peraturannya.' Tindakan pemberontakan ini 'secara khusus menghancurkan hati Charles,' kata orang dalam itu entah dari mana.

Bagaimana mungkin jantung Putera Charles hancur jika dia tidak tahu mengenai kehamilan yang diduga? Tidak menghairankan bahawa ramalan tabloid lain jauh dari sasaran. Tidak pernah ada keperluan untuk keluarga diraja melakukan kesalahan pada kehamilan rahsia, kerana Markle tidak hamil sejak awal. Putera Harry dan Markle tidak terlalu rendah kerana menyembunyikan kehamilan, mereka kemungkinan tidak akan keluar kerana wabak coronavirus yang sedang berlaku, belum lagi drone dan kawanan paparazzi yang telah melanda kawasan kejiranan mereka.

Dalam Julai, Cara hidup menyatakan bahawa Meghan Markle 'secara rasmi' hamil . 'Ada bisikan yang diharapkan Meghan,' kata 'sumber' kepada tabloid itu, 'dan itulah salah satu alasan mengapa dia tidak terlihat sejak akhir-akhir ini.' Penyebaran COVID-19 khususnya di California, tentu saja, tidak disebutkan dalam artikel ini sebagai alasan mengapa Markle tidak akan keluar.

Sumber itu menambah bahawa 'secara peribadi, dia dikatakan telah memberitahu beberapa teman rapatnya' mengenai kehamilan yang diduga. Ungkapan samar itu dibuat Cop Gosip mencurigakan. Ini adalah taktik biasa yang digunakan oleh tabloid untuk melindungi diri mereka dari tuntutan undang-undang sekiranya maklumat yang sering salah yang mereka jual ternyata salah. Markle sebenarnya tidak hamil kali ini.

Adakah Kate Middleton Berjuang Dengan Meghan Markle yang Mengandung?

Kate Middleton kadang-kadang dilemparkan ke dalam drama, seperti ketika Hari Wanita melaporkan bahawa Meghan Markle tetap menjaga kakak iparnya bukan hanya dari Archie, tetapi juga anak Markle yang belum lahir. Kisah sampulnya muncul dengan tajuk utama, 'Revenge Markle's Pregnant!' Menurut sumber yang disyaki yang berbicara dengan penerbitan itu, “Kate mencintai anak-anak dan tanpa menghiraukan darah buruk antara dia dan Meghan, dia akan memaafkan semuanya dalam sekejap hati jika dia harus menghabiskan lebih banyak waktu dengan Sayang Archie dan keponakan atau keponakan baru ini . '

https://www.instagram.com/p/Bz3VvX6ljwl/

Namun, Markle diduga 'secara terang-terangan memberitahu Harry ... bahawa Archie dan bayi mereka yang seterusnya tidak akan melihat saudara Inggeris mereka lagi.' Artikel itu menggunakan pengulas dalam talian sebagai alasan untuk menyatakan bahawa Markle hamil. Asas maklumat yang goyah itu mungkin menjadi sebabnya Cop Gosip tidak dapat mempercayai kisah tinggi ini. Tidak ada bukti yang mendukung dakwaan outlet bahawa Markle hamil, dan tidak ada bukti bahawa Markle melarangnya sekarang dan anak-anak masa depan untuk melihat ibu saudara mereka, atau keluarga kerajaan mereka yang lain.

Terkini, ada laporan dari Berhubung , yang mempunyai cukup rekod prestasi tahun ini ketika datang untuk melaporkan skandal kerajaan, itu kedua-dua Markle dan Kate Middleton mengandung pada masa yang sama. Apa yang disebut 'sumber diraja' mengatakan kepada outlet bahawa semua rakan Markle dan Putera Harry sedang bersuara tentang kemungkinan kehamilan kedua. Khabar angin serupa kononnya tersebar di England yang juga diharapkan oleh Middleton.

gwen stefani dan blake shelton berkahwin

Gerai itu pasti menyebutkan bahawa Middleton 'menghindari alkohol dan menginginkan makanan pedas,' tetapi itu tidak cukup bukti kehamilan untuk Cop Gosip hanya mempercayai perkataan 'sumber diraja' yang tidak diketahui dan tidak disahkan. Hujah yang dibuat oleh tabloid itu tidak cukup kuat untuk meyakinkan kami bahawa Markle atau Middleton benar-benar hamil, dan kurangnya pengumuman dari keluarga kerajaan lebih dari sebulan kemudian mengesahkan bahawa naluri awal kami betul.

Meghan Markle sering dipasarkan oleh tabloid sebagai semacam monster jahat, kecil, terutama ketika dia memperlakukan dan diperlakukan oleh mertuanya. Sejak dia berkahwin dengan keluarga, dan bahkan sebelumnya, Markle menjadi sasaran tidak adil oleh bermaksud khabar angin yang bersemangat dan terang-terangan begitu juga kritikan berterusan semua yang dia lakukan. Nampaknya sangat tidak adil memandangkan perbezaan yang jelas dalam bagaimana Middleton dan Markle digambarkan dalam media.

https://www.instagram.com/p/B9crv9SJNJx/

Walaupun Putera Harry dan Markle mengambil langkah mundur dari tugas kerajaan mereka untuk melindungi diri mereka - terutama Markle - dari rentetan akhbar negatif yang tidak berkesudahan, sepertinya gelombang air telah berkurang sedikit pun. Kedai-kedai yang tidak tahu malu ini bertekad untuk membuang keluarga diraja Britain ke dalam peranan stereotaip, dengan Middleton sering ditampilkan sebagai penjaga perdamaian yang lama menderita dan Markle sebagai diva yang dimulakan dan terkenal.

Peranan yang kaku ini sama sekali tidak mendekati bagaimana wanita itu sebenarnya, tetapi tabloid tahu itu menggambarkannya Markle sebagai penjahat adalah cara yang pasti untuk menarik minat pembaca untuk menghabiskan wang mereka dengan susah payah. Ini memalukan dan mengecewakan, tetapi selagi ada untung yang akan dibuat, tabloid akan mencetak apa sahaja yang mereka mahukan, walaupun sebenarnya orang-orang yang sebenarnya disakiti oleh pembohongan keji mereka. Walaupun berkaitan dengan sesuatu yang peribadi seperti kehamilan, tidak ada rasa malu dari penerbitan ini. Tidak, Meghan Markle tidak hamil sekarang, jadi jangan dengar tabloid yang mengatakan sebaliknya sehingga Markle sendiri mengatakan sesuatu.