Dengan pelancaran The Michelle Obama Podcast , dunia mempunyai akses jarang ke bekas Ibu Negara Michelle Obama . Satu tabloid melaporkan bahawa Michelle merasa ditipu kerana berkahwin Barack Obama . Cop Gosip menyiasat.



Michelle Obama Ada Yang Menyesal

Sebahagian besar kisah ini dari Enquirer Nasional dihabiskan merakam podcast Michelle Obama , di mana dia membincangkan tentang 'tahap tinggi dan rendah emosi semasa penutupan COVID-19', yang kami rasa selamat untuk dikatakan sesuai dengan perasaan yang dirasakan oleh kebanyakan kita. Menjelang akhir artikel, tabloid itu berbicara kepada orang dalam yang menyatakan bahawa 'Michelle merasa seperti dia ditipu' ketika suaminya mencalonkan diri sebagai presiden.



Michelle menunjukkan prestasi yang baik dalam kariernya sebelum Barack 'membujuknya untuk melahirkan dan membesarkan anak perempuan mereka, sementara dia fokus untuk naik dalam barisan politik.' Pada dasarnya, sumber itu mengatakan, dia harus meneruskan kerjayanya sementara dia harus menghentikan kerjayanya. Orang dalam mengatakan, 'Dia tidak mahu keluarga, tetapi Barack menginginkannya, dan dia tahu itu akan membantunya secara politik.'

Itu Pilihan Michelle, Bukan Barack

Dalam dokumentari Netflixnya Menjadi , Michelle bercakap tentang bagaimana mempunyai anak-anak mengubah hidupnya. Dia mengatakan 'konsesi' itu adalah 'aspirasi dan impiannya', tetapi itu adalah pilihannya untuk melakukannya. Dengan nafas yang sama, Michelle mengatakan bahawa itu 'bukan kerana dia berkata,' Anda harus berhenti dari pekerjaan anda, '' tetapi kerana dia merasa dia tidak dapat membesarkan anak-anaknya dan meneruskan kerjayanya pada masa yang sama.



Adalah menyesatkan dan tidak sopan untuk bertindak seolah-olah Michelle menyesal mempunyai anak kerana apa yang dimaksudkan untuk kerjaya undang-undangnya atau bahawa dia hanya mempunyai anak di bawah perintah suaminya. Didalam perbualan dengan Meghan Markle , Nasihat Michelle Obama adalah 'menikmati semuanya.' Perbahasan antara keluarga dan pekerjaan adalah keputusan yang sangat peribadi, tetapi bukan bermaksud Michelle menyalahkan Barack atau mengakibatkan dia merasa pahit. Ini bukan kali pertama tabloid memutarbelitkan kata-kata Michelle dia dan Barack berselisih , dan kemungkinan tidak akan menjadi yang terakhir.

Mengapa Anda Tidak Perlu Mempercayai Tabloid Terkenal Ini

Cop Gosip pernah membongkar tabloid ini kerana mengatakan bahawa Obamas merancang mencuri Rumah Putih . Itu pada tahun 2017, cukup untuk mengatakan bahawa mereka tidak pernah melakukannya. Dalam mitos perkahwinan yang lain, tabloid terkenal mengatakan bahawa minum Daniel Craig adalah merosakkan perkahwinannya , tetapi laporan minumnya lebih banyak di alam James Bond daripada kenyataan. Dalam kisah pemimpin dunia yang palsu, tabloid ini juga mengatakan Putera William merampas kuasa dari Putera Charles . Sama ada perkahwinan hebat atau percanggahan kepala negara, Enquirer mempunyai rekod prestasi yang mengerikan untuk kebenaran (atau bahkan akal sehat asas).

Adalah selamat untuk mengatakan bahawa Michelle Obama tidak menyalahkan Barack kerana mempunyai anak. Itu adalah keputusan yang sangat peribadi, tetapi keputusan itu dibuat demi kepentingan keluarganya. Tidak ada bukti bahawa dia menyalahkan Barack hingga hari ini atas pilihan itu, jadi kisah ini palsu.



Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.