Adakah Brad Pitt jadi 'kecewa' dengan perceraiannya yang lama dari bekas Angelina Jolie bahawa dia mengancam agar dia 'diseret ke penjara' dan didakwa dengan gangguan? Satu tabloid melaporkan bahawa Pitt 'takut' terhadap Jolie dan muak dengan 'taktik intimidasi' nya. Cop Gosip meneliti laporan itu dan dapat berkongsi penilaian kita sendiri mengenai perkara itu.



Brad Pitt Ingin Melihat Angelina Jolie Di Borgol - Sumber

Edisi terbaru dari Enquirer Nasional melaporkan bahawa hubungan antara Angelina Jolie dan Brad Pitt telah mencapai tahap rendah ketika bekas pasangan itu bersiap untuk memasuki tahun kelima mereka perceraian. Tabloid itu mendakwa Pitt bosan dengan Jolie yang didakwa menggunakan 'taktik intimidasi' dan sepertinya menyalahkannya kerana reputasinya sebagai 'ayah yang buruk,' dan sekarang 'mengancam akan memukulnya dengan tuduhan gangguan,' menurut sumber.



'Tidak keterlaluan untuk mengatakan Brad takut pada Angie,' apa yang disebut 'orang dalam' itu berlanjutan, 'dan dia mahukan saksi profesional di sekitar mereka setiap kali dia berusaha melihat anak-anak mereka.' Dugaan ketakutan Pitt terhadap bekas isterinya, digabungkan dengan apa yang disebut tabloid sebagai 'kempen pelecehan terhadapnya' oleh Jolie, telah mendorongnya ke tahap ini. Satu-satunya perkara yang dapat dilakukan Jolie untuk membuat sesuatu di antara mereka lebih baik adalah akhirnya 'mencabul perjanjian perceraian dan hak asuh' dengannya.

Memburukkan lagi Hubungan Antara Exes?

Namun, keputusan itu mungkin sukar untuk dicapai. Jolie nampaknya menyalahkan Pitt untuk 'akhbar negatif' yang diterimanya selepas perpecahan mereka, menurut tabloid, yang hanya bertambah buruk setelah Pitt dibebaskan dari tuduhan penderaan kanak-kanak oleh Jabatan Perkhidmatan Kanak-kanak dan Keluarga Los Angeles County dan juga FBI setelah kejadian dengan anak sulung mereka. Jolie berasa lebih beracun daripada Hollywood ketika dia menangani reaksi akibat skandal itu.



Meskipun keduanya telah memilih untuk menghindari perbicaraan ketika mereka bekerjasama untuk membuat perjanjian hak asuh, sumber itu percaya bahawa hanya ada satu hal yang akan memuaskan Pitt sepenuhnya. 'Saya yakin ini akan menjadi balas dendam utama untuk melihat Angie dibawa dengan borgol,' si penipu itu menyimpulkan.

Ambil Gosip Cop

Apa gangguan yang dibincangkan oleh tabloid ini? Dalam hampir lima tahun sejak Angelina Jolie mengajukan tuntutan perceraian, dia dan Brad Pitt telah memperjuangkannya di mahkamah perceraian kedua-dua masalah kewangan dan hak penjagaan anak . Tetapi dari apa yang dapat kita temui dari wawancara yang mereka berikan selama bertahun-tahun, apa yang paling penting bagi ibu bapa-dari-enam adalah kebajikan anak-anak mereka. Nampaknya Pitt tidak mungkin akan membalas dendam atas penyiasatan yang menyimpulkan, yang memihak kepadanya, beberapa tahun yang lalu, atau dia akan mengambil risiko mengurung ibu anak-anaknya untuk mencapainya.

Tabloid ini tidak keterlaluan untuk mengarang sepenuhnya kisah mengenai hubungan Pitt dan Jolie. The Enquirer pernah mendakwa bahawa Jolie sengaja menjadi sukar semasa pertempuran hak penjagaan bekas pasangan itu kerana dia kesal kerana Pitt bertemu dengan bekas isterinya Jennifer Aniston lagi . Oleh kerana tidak ada percintaan antara Aniston dan Pitt, kisah itu dengan cepat berantakan. Kedai itu juga menegaskan bahawa anak perempuan Jolie dan Pitt, Shiloh, 'memohon' ayahnya untuk 'menyelamatkannya' dari ibunya . Itu sama sekali tidak benar, apatah lagi. Itulah garis yang sering dilalui tabloid ini - dan sering melintasi.



Lebih Banyak Berita Dari Gosip Cop

Siapa Lily Dari AT&T? Semua Mengenai Milana Vayntrub

Kesha Bares Pipi Di Instagram, Menggunakan ‘Butt Kisses’ Untuk Meraikan Hari Wanita Antarabangsa

Jenna Bush Hager Mengenai Keluar Pada ‘Show Today’? Inilah yang Terkini

Laporan: Mark Harmon Dibatalkan ‘NCIS: New Orleans’ Over Scott Bakula Feud

Laporan: Putera Harry Dan Meghan Markle Net ‘$ 500 Juta’ Untuk Temuduga