Laporan tabloid yang mendakwa bahawa Rihanna sedang menjalani diet balas dendam berikutan apa yang disebutnya 'berpisah' dari Hassan Jameel sama sekali tidak tepat. Cop Gosip boleh membongkar cerita. Penyanyi dan teman lelakinya belum putus.



Minggu lalu, Rihanna dan Jameel difoto sedang melakukan perbualan hangat ketika bercuti di Puerto Vallarta, Mexico. Bintang sekarang salah melaporkan bahawa kedua-duanya 'memanggilnya berhenti' mengikuti hujah itu, dan dia merancang untuk menunjukkan kepada jutawan Arab itu apa yang dia hilang. Orang dalam yang diduga mengatakan kepada majalah itu, 'Ri sedang melakukan diet dan kecergasan untuk membuat Hassan makan hati. Dia telah santai dan mendapat 'berat badan cinta' semasa hubungan mereka, tetapi dia bertekad untuk berada dalam keadaan terbaik yang pernah ada. '



Sumber kononnya kedai mengatakan bahawa Rihanna 'mempunyai seorang koki yang menyediakan makanan rendah kalori dan bekerja dengan pelatih dua jam sehari.' Tipter yang dipersoalkan menambah, dalam bahasa yang tidak wajar, 'Rihanna dapat menjadi sangat fokus ketika dia ingin menjadi. Ayo, Rude Boy, katakan anda minta maaf! ' Perlu diingatkan, orang dalam yang tulen biasanya tidak membuat rujukan lagu cheesy ketika membincangkan perpisahan.

Terlepas dari apa saja diet dan kecergasan Rihanna saat ini, dia tidak berusaha untuk 'badan balas dendam' kerana dia tidak perlu membalas dendam pada teman lelakinya. Tidak lama selepas gambar penyanyi berdebat dengan Jameel membuat pusingan, Rihanna mengejek keadaan di Instagram . Bersama dengan gambar seekor singa betina yang meraung singa jantan, bintang muzik itu menulis, 'ketika anda fikir anda tahu lebih banyak mengenai bola sepak.' Rihanna menunjukkan, mungkin secara bergurau, bahawa dia dan teman lelakinya bertengkar dengan Piala Dunia. Tidak kira apa sebenarnya pertengkaran itu, penyanyi itu jelas mengolok-olok anggapan bahawa dia dan Jameel berada di kerongkong masing-masing dengan cara yang serius.



Selain itu, Bintang telah menunjukkan pada masa lalu untuk mengetahui sedikit tentang hubungan antara penyanyi dan ahli perniagaan. Pada bulan Januari, Cop Gosip memburuk-burukkan majalah itu kerana salah melaporkannya Rihanna dan Jameel sedang memburu rumah di Paris bersama . Lebih dari enam bulan kemudian, penyanyi itu tidak berpindah dengan teman lelakinya dan masih tinggal di Los Angles.

Ogos lalu, Cop Gosip memanggil tabloid kerana secara palsu mendakwa perkara itu Rihanna mengandung bayi Jameel . Hampir setahun kemudian dan tidak ada anak yang tiba. Sudah jelas bahawa penerbitan yang tidak dipercayai tidak dapat mengetahui kehidupan peribadi penyanyi itu. Artikel terbaru ini yang merangkumi 'pemisahan' dan 'diet balas dendam' yang tidak ada lebih banyak bukti.

Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.