Ryan Seacrest tidak mati kerana penyakit yang tidak dapat disembuhkan. Tabloid mendakwa bahawa tuan rumah telah melarikan diri ke tanah, tetapi itu tidak benar. Cop Gosip dapat membetulkan cerita palsu.



Mari kita masuk ke kisah palsu. Mengikut Enquirer Nasional , 'penyakit yang tidak dapat disembuhkan' ini Ryan Seacrest menderita tidak hanya mempengaruhi kesihatannya, tetapi juga kariernya. Sumber yang disangka mengatakan bahawa saluran Seacrest telah terkena myalgic encephalomyelitis, atau sindrom keletihan kronik, dan sukar untuk tuan rumah bangun dari tidur. Surat kabar itu mengatakan bahawa rakan sekerja Seacrest 'keluar' ketika dia memutuskan untuk cuti pada bulan lalu.



Sekarang, kita harus berhenti sebentar di sini. Hanya kerana Seacrest cuti sehari tidak bermaksud Idola Amerika tuan rumah 'menderita' dari penyakit. Namun, majalah tersebut menegaskan bahawa keputusan 'saat-saat terakhir' Seacrest untuk mengambil cuti menimbulkan 'rasa panik' di kalangan rakan sekerjanya kerana dia nampaknya tidak pernah melakukan ini. The Enquirer mengatakan bahawa ketakutan mula melonjak di antara mereka yang mengenali Seacrest ketika dia dilihat memburuk-burukkan ucapannya dan dengan mata 'kusut' semasa final Idola Amerika . Malah ada yang menganggap bahawa tuan rumah mengalami strok.

Gerai itu kemudian mengutip seorang doktor, yang belum merawat Seacrest, tetapi percaya Hidup bersama Ryan dan Kelly rakan serumah menderita sindrom keletihan akut. 'Ketika saya melihat gambarnya dengan satu mata kendur, saya fikir, ini adalah Bell's palsy atau mini-stroke. Kemungkinan besar Ryan sudah mengalami sejenis strok yang disebut serangan iskemia sementara, ”lanjut doktor. Akhbar itu menambah bahawa Seacrest mungkin sedang mempertimbangkan untuk tinggal di satu tempat dengan teman wanita Shayna Taylor.



caitlyn jenner mahu menjadi lelaki

'Shayna memohon Ryan untuk tinggal bersamanya di pantai Barat. Dia takut bahawa dia bekerja sendiri hingga mati dan ingin dia menjaga dirinya sendiri sebelum terlambat, 'tambah sumber yang meragukan. Dengar, kita semua tahu seberapa keras Ryan Seacrest berfungsi, tetapi untuk mendakwa bahawa tuan rumah 'menderita' dari penyakit adalah sesuatu yang dapat dijangkau - terutamanya apabila tidak ada bukti untuk menyokong tuntutan tidak masuk akal ini. Masih, Cop Gosip mendaftar masuk dengan sumber yang dekat dengan Seacrest, yang mengesahkan bahawa cerita itu tidak benar.

Juga, Enquirer telah salah pada masa lalu mengenai Seacrest. Cop Gosip hancur surat khabar bulan lalu kerana salah menyatakannya Ryan Seacrest pergi Hidup bersama Kelly dan Ryan untuk berpindah ke Los Angeles secara kekal . Majalah itu menyatakan bahawa Seacrest ingin tinggal di LA tetapi tahu Kelly Ripa tidak mahu melepaskan akarnya di New York, jadi Seacrest 'siap meninggalkannya dalam debu.' Namun, Seacrest masih menjadi tuan rumah dengan Ripa, oleh itu, ceritanya sama sekali tidak tepat.

Musim panas lalu, tabloid mendakwa bahawa Seacrest menimbulkan masalah antara Jennifer Lopez dan Alex Rodriguez . Outlet berpendapat bahawa persahabatan Seacrest dengan Lopez membuat Rodriguez marah. Cop Gosip diperiksa dengan jurucakap Lopez, yang memberi jaminan bahawa cerita itu dibuat dan menganggapnya sebagai omong kosong.



Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.