Boleh Marie Osmond berlepas dari Ceramah sebenarnya menjadi hasil perseteruan dengan Sharon Osbourne ? Satu khabar angin mengatakan bahawa ada lebih banyak kepergian Osmond daripada yang sepertinya. Inilah yang merosot



Sharon Osbourne Dorong Marie Osmond Keluar?

'Bicara Snide Sharon's Mouth Made Marie Flee,' bercerita terbitan terbaru dari Enquirer Nasional . Menurut outlet dan orang dalam yang terkenal, pemergian Osmond jauh dari menyenangkan - sebenarnya, Osbourne 'mengejarnya' langsung dari pertunjukan. Walaupun majalah itu mengakui hakikat bahawa pengumuman umum Osmond tertumpu kepada keluarganya, ia menolak kata-kata Osmond sendiri untuk situasi yang lebih gelap. 'Marie fikir pertunjukan itu akan menyeronokkan dan hanya sekumpulan gals yang memperingati kehidupan mereka dan yang lain, tetapi dia mendapat tahu bahawa itu benar-benar naif,' jelas satu sumber. 'Sharon tidak menyukainya sejak awal. Marie merasakan Sharon cemburu padanya dan menganggap dia bukan miliknya. Terdapat perselisihan yang pasti antara mereka dan sedikit kesal yang semua orang perhatikan. '



'Sharon TIDAK akan bersabar dengan Marie yang berusaha menyoroti!' petua menambah. 'Sejak awal, Marie dibicarakan, diusahakan dan dipijak oleh Sharon setiap kali dia berusaha untuk menawarkan sudut pandang serius,' lanjut mereka. 'Ucapan Sharon di panel lebih lama daripada orang lain dan merasakan itu memberi dia hak untuk memimpin perbincangan. Dia mempunyai banyak kuasa atas apa yang berlaku Ceramah dan itu mendorong Marie keluar. ' Walau bagaimanapun, penerbitan itu juga tidak membiarkan Osmond. “Selain itu, Marie adalah softie dan pushover. Dia tidak cukup bercakap dan bukan itu yang dikehendaki oleh pengeluar, 'kata sumber itu.

‘Ceramah’ Berubah Selama bertahun-tahun

Artikel ini kemudian diteruskan, dari semua perkara, memuji usaha memalukan bekas ketua CBS Les Moonves , yang meninggalkan syarikat itu setelah siasatan dalaman mengenai kesalahan seksual. Isteri Moonves, Julie Chen, adalah salah satu tuan rumah asal program ini. 'Ketika Les adalah bos, Ceramah mendapat wang tambahan untuk pengeluaran dan promosi, ”kata sumber itu. 'Ia jelas Ceramah adalah kegemarannya. Malah para tetamu selebriti akan pergi ke acara itu untuk mengagumkan Les. '



“Setelah Les dipecat dan Julie pergi, semua itu sudah berakhir. Anggaran rancangan telah dipotong dan faedahnya telah hilang. ' Dengan membingungkan, sumber itu kemudian menambah bahawa Moonves nampaknya mempengaruhi keputusan Osmond untuk menyertai pertunjukan itu. “Ketika Marie pertama kali menjadi tetamu di rancangan itu, Les masih menjadi bos. Dia tidak menyedari persembahannya sangat berbeza sehingga setelah dia menerima pekerjaan sepenuh masa. ' Tidak jelas sama ada sumber itu percaya bahawa Osmond menyertai pertunjukan untuk bersahabat dengan teman seperjuangan, seperti yang ditunjukkan pada awalnya, atau apakah dia ingin mendapatkan wawancara dan promosi besar.

Sebagai catatan terakhir, Enquirer mengambil satu jab terakhir di rancangan itu. Dengan pemergian Osmond, bersama dengan pencipta Sara Gilbert dan pengeluar eksekutif John Redmann, 'tikus melarikan diri dari kapal,' kata sumber itu. 'Marie menghormati kontraknya dan sekarang dia sudah habis. Acara ini tidak akan berlangsung lebih lama dan mereka yang boleh keluar sekarang! ' Sepanjang keseluruhannya, tidak pernah menjadi jelas sama ada Osmond meninggalkan pertunjukan sebelum ia gagal, didorong untuk berhenti oleh Osbourne, diusir oleh Osbourne, atau dipecat oleh pengeluar.

Mengapa Marie Osmond Benar-benar Meninggalkan ‘The Talk’?

Ada satu perkara yang hilang dari gosip yang sangat mengejutkan ini: pandemik. Sepanjang keseluruhan bahagian, the Enquirer tidak pernah menyebut tentang coronavirus atau bahkan cuti terpaksa akibat wabak tersebut. Sejujurnya, benar-benar adil untuk mengatakan bahawa pengalaman Osmond dalam persembahan itu sama sekali berbeza dari yang dia jangkakan. Dia bergabung untuk bahagian pertama musim yang baik, tetapi kelewatan dan perlengkapan semula rancangan untuk produksi maya tidak ada dalam kad siapa pun untuk program ini. Anehnya majalah itu bahkan tidak menganggap ini sebagai faktor utama - hampir pelik kerana pilihannya untuk menolak komen Osmond mengenai dia pergi.



Sebab dia pergi adalah mudah: Dia mahu memberi tumpuan kepada perkara lain. Acara ini memerlukan banyak masa dan tenaga, dan seperti Gilbert, Osmond menyedari bahawa dia perlu membebaskan jadualnya. Daripada mendengarkan, majalah itu hanya berganda kerana mengabaikan kata-kata Marie Osmond sendiri. Heck, dia telah menangani idea bahawa ada darah buruk antara dia dan Osbourne sebelumnya.

Sebagai katanya kepada Andy Cohen awal tahun ini, mereka adalah profesional. 'Jangan percaya apa-apa yang anda baca,' katanya setelah Cohen bertanya mengenai perselisihan antara mereka berdua. 'Sharon dan saya adalah kawan baik.' Ketika Cohen bertanya apakah Osmond menganggap Osbourne berhutang maaf setelah salah satu hujah mereka, dia benar-benar tertawa dan berkata, 'Tidak, dia tidak berhutang apa-apa! Dia hebat! ' Mudah-mudahan, orang dalam di Enquirer menarik perhatiannya: 'Kami sangat berbeza, kami berdua wanita yang kuat, maksud saya, saya pernah menjalankan perniagaan ini - ini adalah dekad keenam saya! Saya sudah berada di sekitar. '

Dan itu adalah satu lagi masalah besar dengan khabar angin seperti ini. Untuk menunjukkan bahawa dia berfikir untuk bergabung Ceramah hanya bergaul dengan rakan adalah untuk menyiratkan bahawa dia tidak kurang dari seorang profesional. Mungkin tabloid ini harus menghabiskan lebih sedikit masa untuk memuji seorang eksekutif yang memalukan dan lebih banyak masa untuk mendengar apa yang sebenarnya diperkatakan oleh Marie Osmond.

Tabloid Sasaran ‘The Talk’ Terlalu Sering

Kami tidak begitu pasti mengapa outlet terkenal mempunyai kapak yang sesuai dengan program ini, bagaimana dengan garis keyakinannya tentang bagaimana rancangan itu ditakdirkan dan kapal karam. Yang melucukan adalah bahawa ini bukan kali pertama Enquirer telah gagal meramalkan akhir Ceramah . November lalu, sangat pasti bahawa Drew Pertunjukan ceramah Barrymore akan menjadi kuku terakhir dalam keranda rancangan meja bulat . Lihatlah, pertunjukan Barrymore telah bermula dan Ceramah tetap tidak terjejas. Sudah tentu ada yang tidak kena dengan sumber 'orang dalam industri' outlet tersebut menyebut liputan televisyennya yang sering salah .

Secara serius, penerbitan itu nampaknya benar-benar memilikinya untuk Sharon Osbourne. Apabila tidak menggembirakan kematian rancangannya, itu adalah cerita tentang bagaimana suaminya tidak menyukainya dan betapa lebatnya rambutnya. Beberapa tahun yang lalu, malah melaporkannya secara tidak benar dia berada di ranjang kematiannya dengan berminggu-minggu untuk hidup ! Tanpa menghiraukan betapa khabar anginnya khabar angin ini, Cop Gosip akan terus menyiasat mereka.

Keputusan kami

Cop Gossip telah menentukan bahawa cerita ini benar-benar palsu.