Caitlyn Jenner menjadi simbol keberanian selepas dia keluar secara terbuka sebagai juru wanita pada bulan April 2015 . Tabloid, bagaimanapun, menyalibkan mantan atlet itu dengan jahat, dengan dakwaan palsu mengenai 'ketagihannya' terhadap pembedahan plastik. Cop Gosip beberapa kali kita telah membetulkan naratif palsu bahawa Jenner bergantung pada pembedahan plastik.



Caitlyn Jenner Ketagih Mengangkat Wajah?

Pada tahun 2018, OKEY! ditegaskan Caitlyn Jenner ketagih untuk mengangkat muka . Tanpa bukti nyata untuk menyokong tuntutannya, majalah itu dengan berani menyatakan bahawa bintang realiti itu 'terobsesi dengan kesempurnaan.' Orang dalam yang mencurigakan memberitahu penerbitan bekas Olympian itu 'tidak dapat tersenyum dan pipinya dan dagu kelihatan cacat.' Gerai itu kemudian berpendapat Jenner 'nampaknya tidak peduli' dan sedang 'berlebihan'. Kami tidak pasti siapa sumber ini yang mengaku memiliki pengetahuan yang luas mengenai Jenner, tetapi ketika cerita itu keluar, bintang realiti itu dilihat makan malam di Hollywood. Sekiranya Jenner baru sahaja mendapat pengubahsuaian, dia akan melakukannya memerlukan sekurang-kurangnya enam minggu untuk pulih, menurut Mayo Clinic . Plus, tanggapan bahawa Jenner, 'tidak dapat' tersenyum juga tidak tepat, ketika dia telah berkongsi gambar dirinya tersenyum di Instagram , sekitar masa yang sama. Cop Gosip menolak kisah palsu ini.



Caitlyn Hilang Keistimewaannya?

Setahun kemudian, Berhubung didakwa Jenner menjalani pembedahan plastik kerana bimbang dia kehilangan ciri kewanitaannya . Majalah itu memuat tajuk utama yang tidak sensitif, 'Caitlyn Mendapat A Bruce Scare!' dengan artikel yang disertakan menyatakan Jenner tidak merasa 'wanita' seperti dulu. 'Dia menghabiskan $ 500,000 di wajahnya sendiri ketika dia beralih, dan sekarang dia memerlukan perawatan kerana ciri-ciri kewanitaannya mulai hilang,' kata orang dalam yang disebut itu kepada majalah itu. Keseluruhan naratif itu bukan sahaja tidak betul tetapi juga menjatuhkan maruah. Untuk menyindir Jenner adalah 'kembali' menjadi Bruce menghina dan menunjukkan ketidakcekapan penerbitan. Kami menghubungi perwakilan Jenner yang menafikan cerita itu.

Caitlyn Jenner Panik Mengenai Kecelakaan Pembedahan Plastik

Berikutan ini, Enquirer Nasional, Berhubung Penerbitan saudari, dituntut Caitlyn Jenner panik setelah pembedahan plastiknya “menjadi buntu.” Akhbar itu menuduh 'pesta' Jenner telah 'memakai ciri-cirinya hingga ke tulang,' dengan orang dalam yang seharusnya mempertahankan Jenner 'kelihatan mengerikan dan tidak ada jumlah alat solek yang dapat menyembunyikannya.' Mungkinkah ceritanya lebih bernas? Penerbitan yang menyindir bahawa Jenner 'kelihatan mengerikan' tidak berperasaan dan sangat tidak tepat. Cop Gosip telah memperbetulkan naratif bahawa Jenner menjalani pembedahan belakang.



Badan Caitlyn Jenner Runtuh?

Terkini, Cop Gosip hancur Enquirer sekali lagi kerana kononnya Tubuh Jenner hancur akibat pembedahan plastik . Artikel yang tidak masuk akal itu menegaskan Jenner 'panik' kerana badannya yang 'baru' akan terpisah. Dengan menggunakan gambar rawak sebagai bukti untuk menyokong kisahnya yang menyakitkan, outlet kemudian mengutip seorang doktor, yang tidak pernah merawat Jenner, yang menyatakan 'lengan bintang kenyataan itu ditutup dengan bintik-bintik putih yang merupakan tanda awal kerosakan matahari,' yang 'jika dibiarkan untuk berkembang, mereka menjadi barah kulit. ' Cop Gosip tidak terkejut dengan taktik murah hati dan murah hati yang digunakan kertas ini untuk mencuba dan menjual kisah-kisahnya yang menggelikan. Secara jujur, idea bahawa tubuh Jenner hancur serendah mungkin. Namun, untuk melindungi diri, kami menghubungi jurucakap bekas atlet yang memberitahu bahawa kisah itu tidak benar.

Bukan rahsia bahawa tabloid boleh merendahkan tetapi untuk memilih seseorang dan membuat tuduhan tanpa hati itu kejam dan tidak perlu.