Selama lebih dari satu dekad, penonton saluran Sejarah telah hidup melalui bintang-bintang Pemetik Amerika ketika mereka menggali harta yang dilupakan di Americana. Bintang bersama Mike Wolfe dan Frank Fritz telah menggunakan kepakaran dan kemahiran berunding mereka untuk memanfaatkan segalanya dari mainan antik hingga pam gas di luar komisen.



Tetapi antara musim 8 dan 9, Fritz kelihatan lebih kurus. Kilang khabar angin bergolak: adakah dia sakit? Sekiranya demikian, adakah dia akan terus menembak episod masa depan? Mungkin dia baru saja pergi ke Hollywood dan menurunkan berat badan kerana alasan kesombongan.



Fritz telah membuat catatan mengenai penurunan berat badannya, dan penjelasannya mungkin mengejutkan anda. Dapatkan cerita belakang mengenai transformasinya dan cari tahu apa yang menjadi tuan rumah bersama hingga kini.

Frank Fritz Adalah Salah Satu Bintang ‘American Pickers’

Pemetik Amerika adalah bukti bahawa sampah seseorang adalah harta orang lain. Siri realiti Sejarah Saluran mengikuti bintang bersama Mike Wolfe dan Frank Fritz ketika mereka mengembara ke negara ini untuk mencari harta karun.



Sekarang di musim ke-21, jelas bahawa rancangan ini melayani lebih banyak daripada penggemar sejarah dan peminat antik. Setiap hari orang senang menyaksikan Wolfe dan Fritz secara runding melakukan pembelian dan penjualan semula penemuan mereka.

Wolfe menjalankan Arkeologi Antik — emporium antik di LeClaire, Iowa, dan Nashville, Tennessee. Sementara itu, Fritz, 55, adalah pemilik Frank Fritz Finds, sebuah kedai barang antik yang tersembunyi di dalam bar biker di Savanna, Illinois. Ketika dia tidak berada di jalan mencari harta karun lama, dia membuat penampilan umum di pertunjukan antik untuk berhubung dengan peminat. Dia juga menerbitkan Panduan Pemetik Amerika untuk Memilih , yang menawarkan petua untuk calon pemilih.

'Saya memberitahu orang sepanjang masa untuk membeli barang-barang baik kapan pun mereka dapat,' kata Fritz . 'Barang yang baik selalu akan menjadi baik, dan barang yang biasa akan selalu biasa-biasa saja. Walaupun sesuatu yang biasa-biasa saja jarang berlaku, ia tidak selalu bernilai. Dan sekarang dengan Internet, hampir semuanya jarang berlaku berbanding dulu. '



Tonton Fritz dalam aksi ketika dia membuat perjanjian untuk mendapatkan tanda Mobile Oil lama di California:

Frank Fritz Berjuang Dengan Penyakit Crohn Selama Lebih 30 Tahun

Pada tahun 2011, Quad-City Times menerbitkan profil Fritz yang memperincikan perjuangannya selama puluhan tahun dengan Crohn's, penyakit radang usus yang mempengaruhi lapisan saluran pencernaan. Keadaannya - yang diketahui menyebabkan sakit perut, penurunan berat badan, demam, dan perjalanan berterusan ke bilik mandi - telah membuat penembakan Pemetik Amerika satu cabaran. Fritz kebanyakan makan makanan pada waktu malam, dan pengeluar menyediakan kenderaan rekreasi yang terpisah di jalan sehingga dia mempunyai kemudahan mudah alih setiap saat.

'Crohn dan perjalanan adalah mengenai pengurusan,' kata Fritz kepada Enquirer Nasional pada tahun 2012. “Seluruh kru saya tahu tentangnya. Mereka memahaminya ketika saya memerlukan rehat. Maksud saya, jika saya harus pergi, saya mesti PERGI! '

Ketika penonton menyedari bahawa Fritz kelihatan kurus pada musim 9, mereka tertanya-tanya apa yang menyebabkan penampilan baru itu. 'Ramai di antara anda tertanya-tanya tentang kesihatan dan penurunan berat badan saya,' tulisnya dalam catatan Facebook Ogos 2013. 'Saya mempunyai penyakit yang disebut [penyakit Crohn], yang kadang-kadang sukar ditangani ...' Saya mula menurunkan berat badan dan berlari dengannya! Saya telah bersenam dan makan dengan baik ... Terima kasih atas semua kata-kata keprihatinan anda! Saya tidak dapat melakukan apa yang saya buat tanpa anda semua!

'Ini tangan sukar yang pernah saya hadapi dalam hidup saya, tetapi anda masih boleh melakukan perkara di luar sana,' katanya kepada Quad-City Times . 'Saya berusaha menunjukkan kepada orang-orang bahawa tanpa mengira kesulitan ... dan situasi sosial, kecanggihan, kecelakaan, bahawa anda dapat menjalani kehidupan yang produktif.'

Frank Ditangkap Pada 2017 Kerana OWI

Pada 30 Julai 2017, Frank Fritz telah ditangkap oleh Polis Negeri Iowa kerana memandu dan berpusing di sisi I-80 yang salah . Sebuah laporan rasmi mendedahkan bahawa ucapannya tidak disengajakan dan dia mengaku minum bir dan Xanax. Dia gagal dalam ujian ketenangan di lapangan dan dikenakan OWI (beroperasi semasa mabuk).

Fritz mengaku bersalah pada bulan Mac 2018. Penghakiman terakhir memerlukan satu tahun percubaan tanpa pengawasan, denda $ 625, dan penyelesaian program penilaian bahan.

'Mereka membuat saya terdengar seperti Musuh Umum No. Satu,' kata Fritz Warta Globe pada bulan November 2018. Dia juga mengatakan bahawa dia mengambil Xanax “kerana saya mempunyai kegelisahan. Orang menonton setiap pergerakan saya. '

'Saya tidak mempunyai tiket dalam 34 tahun,' tambahnya. 'Saya memandu sejauh 70,000 hingga 100,000 batu setahun.'

Bertentangan dengan dakwaannya, surat kabar itu mendapati bahawa Fritz telah 'mengaku bersalah atas lima pelanggaran lalu lintas sejak tahun 2003, termasuk melaju, dua pelanggaran tali pinggang keledar, dan gagal mempertahankan kontrol.' Tetapi Fritz berpendapat bahawa kejadian terbaru itu tidak skandal seperti yang dilaporkan.

Laman web barang antik Fritz di luar talian, dan ulasan tentang kedainya di Illinois kurang hebat. Mungkin mereka yang mengikuti musim ini Pemetik Amerika dapat mengetahui apakah ini semua bendera merah, atau jika Fritz hanya menjadi mangsa hidup di bawah mikroskop.